1216579830.jpg

taylor swift-Love Story



We were both young when I first saw you

I close my eyes and the flashback starts

I'm standing there on a balcony in summer air

See the lights, see the party, the ballgowns

See you make your way to the crowd

And say hello, little did I know

That you were Romeo, you were throwing pebbles

And my daddy said, 'Stay away from Juliet!'

And I was crying on the staircase
Begging you please don't go

And I said,

'Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes'



So I sneak out to the garden to see you
We keep quiet, 'cause we're dead if they knew
So close your eyes, escape this town for a little while

'Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
And my daddy said, 'Stay away from Juliet!'
But you were everything to me
I was begging you please don't go

And I said,

'Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes

Romeo, save me, they're trying to tell me how to feel

This love is difficult, but it's real

Don't be afraid, we'll make it out of this mess

It's a love story, baby, just say yes'



I got tired of waiting,
wondering if you were ever coming around
My faith in you was fading,
when I met you on the outskirts of town

And I said,

'Romeo, save me, I've been feeling so alone
I keep waiting for you but you never come
Is this in my head, I don't know what to think'
He knelt to the ground and pulled out a ring
And said,


'Marry me, Juliet, you'll never have to be alone
I love you and that's all I really know
I talked to your dad, go pick out a white dress
It's a love story, baby, just say yes'

We were both young when I first saw you



--------------------------------------------------------
2.12更新:
看到MV了
拍的好美(個人喜愛中古時代)
喜歡
雖然就是照歌詞拍的
但是顏色服裝那些我都好喜歡
而且我錯怪她了,她這樣超級正的!!!!好好看喔!!!
然後男主角也不錯

我覺得有電影「理性與感性」的感覺(笑)


還有我找到了他這張專輯「fearless」我很喜歡!
整張都很好聽>///<
基本上就是抒情歌吧(不過她是鄉村女歌手?)

有興趣可以找我XDD
-----------------------------


最近超喜歡這首歌的!!!!
第一次聽到是在ICRT
然後就一直很喜歡這首

但因為她有些地方唱的頗快
一直聽到的只有romeo & juliet
所以一直也不知道到底是誰唱的&歌名


後來因緣際會下終於知道了

不過這個歌手真的都沒聽過耶
但好像在美國蠻有名的?(BY知識+)
這是我目前看到他最正的照片
雖然他不是很正,但歌好聽就好~




現在是網誌的音樂
大家可以點來聽聽看


好喜歡!!
覺得很好聽


用羅蜜歐茱麗葉的點子好可愛



魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚


魚(the edge)

詞:陳綺貞 曲:陳綺貞

我坐在椅子上,看日出復活。
我坐在夕陽裡,看城市的衰弱。
我摘下一片葉子,讓它代替我,
觀察離開後的變化。

曾經狂奔,舞蹈,貪婪的說話,
隨著冷的濕的心,
腐化。

帶不走的丟不掉的,讓大雨侵蝕吧!
讓它推向我在邊界,
奮不顧身掙扎。

如果有一個懷抱,勇敢不計代價,
別讓我飛,將我溫柔豢養。

我坐在椅子上,看日出復活。
我坐在夕陽裡,看城市的衰弱。
我摘下一片葉子,讓它代替我,觀察離開後的變化。

曾經狂奔,舞蹈,貪婪的說話,
隨著冷的濕的心,
腐化。

帶不走的留不下的,我全都交付它,
讓它捧著我在手掌,自由自在揮灑。

如果有一個世界混濁的不像話。
原諒我飛,
曾經眷戀太陽。

帶不走的丟不掉的,讓大雨侵蝕吧!
讓它推向我在邊界,
奮不顧身掙扎。

如果有一個世界混濁的不像話,
我會瘋狂的愛上。

帶不走的留不下的,
我全都交付它,
讓它捧著我在手掌,
自由自在揮灑。

如果有一個懷抱,勇敢不計代價,
別讓我飛,將我溫柔豢養。
原諒我飛,
曾經眷戀太陽。



---------------------------------------------------------

那天跟小樂聊到陳學姐前期的歌比較好聽
我也是對他以前的歌比較有印象
如吉他手、太聰明、小步舞曲

超喜歡太聰明>///< 歌詞好、MV也超可愛的,瓶版人說太聰明根本就是為水瓶寫的歌XD(可是其實很多人都會有那種現象吧)

後期一點就是旅行的意義?


以上歌都是我喜歡的
他的其他歌我就比較少聽啦XD所以也不知道


不過這首魚到是一聽就很喜歡~


最近好像也在打這首

arrow
arrow
    全站熱搜

    shago 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()